Tefal MasterSeal Eco Vershoudbakjes set 3-delig N1170710 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal MasterSeal Eco Vershoudbakjes set 3-delig N1170710 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

gvy71 10-03-2023

Fijne bakjes met goed formaat. Past een hele boterham in, dus handig als lunchbox. Maar er is ook genoeg ruimte voor overgebleven maaltijd. Of als vershoudbakje.
Sluit goed af. Kan in vaatwasser, magnetron en diepvries.
Mooie kleur. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Formaat
  • Veelzijdigheid

Doenja 21-02-2023

Waterdicht en handig

fijne bakjes, sluiten goed af. goed vloeistofdicht, makkelijk om soep mee te nemen

Pluspunten

• waterdicht
  • goede sealing
  • Houd vers

Minpunten

• zware sluiting

b***********@g******** 21-02-2023

Fijne bakjes

Super fijne bakjes. Ik gebruik ze voornamelijk mijn lunch voor kantoor voor te bereiden. Doordat de bakjes luchtdicht zijn blijven de producten super.vers de volgende dag. Tevens fijn formaat en makkelijk stapelbaar in de koelkast. Zeker een aanrader.

Ruth 20-02-2023

Handige bakjes

Ontzettend blij met deze bewaar bakjes. Makkelijk dat je ze kan stapelen. formaat is prima! En de bakjes klikken makkelijk open en dicht. Komt geen geurtje aan.
Kortom erg tevreden!

Pluspunten

• Duurzaam
  • Klikken makkelijk in elkaar
  • Vaatwasbestendig

m*****@k********* 19-02-2023

Mooie, makkelijke vershouddoos

Mooie vershouddozen die makkelijk te gebruiken zijn. Prettig idee dat ze van duurzaam materiaal zijn gemaakt. De kleur vind ik wat minder maar ach dat is bijzaak. De doosjes sluiten goed en kunnen dus prima mee in de tas richting werk. Handige formaten die voor van alles en nog wat te gebruiken is.

Pluspunten

• formaat
  • prijs
  • duurzaam

Minpunten

• kleur

lammaris 17-02-2023

Handig en solide

Goed afsluitende en stevige vershoudbakjes in een hele mooie trendy kleur.
Mooie bijkomstigheid is dat de bakjes ook in de vaatwasser kunnen. Ze zijn goed schoon te maken.
Handig formaat.

Pluspunten

• handig formaat
  • mooie kleur
  • makkelijk schoon te maken
  • sluit goed af
  • luchtdicht

Liesbeth 17-02-2023

Mooie bakjes

Degelijke bakjes in een aparte kleur. Sluit goed al is bij 1 bakje 1 sluiting die snel losschiet.
Blijft mooi in magnetron en vaatwasser.
Goed voor een kleine maaltijd. De honger van mijn zoon past niet in dit bakje.
Fijn dat het gerecycled materiaal is!!

Pluspunten

• Gerecycled
  • Sluiting
  • Toepasbaarheid

Minpunten

• Sluiting van 1 bakje sloot niet goed

jaantje72 17-02-2023

Heel handig!

Ik heb een uitwonende zoon met kookplaatjes, maar volgens mij weet hij niet hoe ze werken ;-). De bakjes zijn ideaal om een maaltijd in mee te geven. Na het eten wat overblijft in zo’n bakje in de koelkast of vriezer en als zoonlief de was komt brengen, een bakje meegeven. Kan zo bij hem de magnetron in en klaar! Het zijn ook stoere bakjes dus hij loopt er niet mee voor gek! Ik ben er heel blij mee!!

Lisa45 17-02-2023

Heel fijne bakjes

De bakjes zijn zeer makkelijk te openen en te sluiten. Ze sluiten ook nog eens heel goed, geen lekken. Je kunt het op zijn kop in de koelkast zetten en geen lekken. Ze hebben een prachtige kleur groen. En hebben genoeg ruimte voor van alles in te bewaren. Ook handig voor boterhammen of andere lunch etenswaren. Ze zijn goed schoon te maken en laten geen vlekken achter in het bakje. Heel fijne bakjes.

Pluspunten

• Openen en sluiten makkelijk
  • Mooie kleur groen

FBLT 15-02-2023

Het zijn zeer praktische bakjes. Ik moet zeggen dat deze mooier en beter sluiten dan de reguliere bakjes. De kleur vind ik erg mooi, is weer eens iets anders
Ze kunnen in de magnetron en in de vriezer en dat is echt een pluspunt.
Ik heb ze mogen testen en ik ben dus zeer tevreden. De prijs is wel hoog maar als ze dan ook langer meegaan dan de andere merken dan maakt die prijs niet zoveel uit

b*******@g******** 15-02-2023

Goede, lekvrije bakjes

Dit zijn hele fijne, lekvrije bakjes. Het formaat is ook fantastisch voor een 1-persoonsmaaltijd. Als je een left-over hebt, kun je het bewaren in dit bakje, dat kan gekoeld of in de vriezer. De dag dat je het nodig hebt haal je het uit de vriezer en kun je het meenemen. Ideaal dat je dan ook niet van bakje hoeft te wisselen om je eten op te warmen. Het enige dat ik erop aan wil merken is dat de etenslucht wel in het bakje blijft hangen, ook na 2x in de vaatwasser.

Pluspunten

• Lekvrij
  • Geschikt voor vaatwasser, vriezer en magnetron

Minpunten

• Etensluchtje blijft erin zitten

Jesskn 14-02-2023

Zeer fijne bakjes

3 fijne vershouddoosjes in een goed formaat. De doosjes sluiten zeer goed af, als er soep in zit kun je ze rustig schudden, de soep komt er niet uit! Ik neem er 1 vaak mee voor de lunch met brood wat lekker vers blijft en de andere 2 zitten nu in de vriezer. Zonder problemen in de vriezer, magnetron of vaatwasser en ook nog duurzaam geproduceerd dus al met al een goede aanschaf!

Pluspunten

• Stevig
  • Sluit goed

g*********************@g******** 13-02-2023

Fijne vershouddozen

Wij gebruiken de vershouddozen nu twee weken. En zijn erg tevreden. De vershouddozen doen wat ze moeten doen. Wij hebben ze gebruikt als verhouddozen voor restjes eten, maar ook als broodtrommel mee naar het werk. Voordeel van de afmeting is dat ze zeer geschikt zijn voor beiden. Ideaal is dat ze gewoon in de vaatwasser kunnen. Mooi meegenomen is dat ze groen zijn, wat bij ons ook nog leuk staat in de keuken. Het feit dat Tefal bij het maken van deze dozen rekening heeft gehouden met duurzaamheid is top.

Pluspunten

• Formaat
  • Magneetronbestendig
  • Vaatwasserbestendig

Ikbenbianca 12-02-2023

Fijne bakjes, aanrader

Fijne, milieu vriendelijke, vershoudbakjes van Tefal. Ze zijn fijn in gebruik. De deksel haal je er makkelijk af door het klik systemen aan alle zijde van het bakje. Ze zijn geschikt voor in de koelkast, diepvries, magnetron en vaatwasser. De kleur groen oogt fris. Fijne bakjes die in elk huishouden passen

Pluspunten

• Deksel klik systeem

justmegwenny 11-02-2023

Mooie en fijne bakjes

Hele fijne en kwalitatief goede bakjes. Heb laatste een maaltijd meegenomen naar mijn werk en het was nog mega vers en lekker na een nacht en halve dag in de koelkast. Maakt goed schoon en blijven ook mooi tot nu toe na een vaatwasser beurt.

Pluspunten

• Mooi
  • praktisch
  • lekdicht

Minpunten

• geen

amdt 11-02-2023

Fijne compacte doosjes die goed sluiten

Een set van 3 mooie doosjes met een perfect formaat voor de lunch. De dozen sluiten zeer goed af en lijken zelfs een beetje vacuüm te trekken. Soep, brood, kaasjes, etensresten alles verdwijnt in mijn nieuwe vershouddoosjes. En zo fijn dat ze ook de vriezer en de magnetron in kunnen. Ik ben nu al om.

Pluspunten

• mooi design
  • Licht
  • goed sluitend

Minpunten

• wat lastiger te openen

c************@g******** 10-02-2023

Stevige en makkelijk te gebruiken duurzame vershoudbakjes

Wat een mooie kleur, stevige en fijne vershoudbakjes zijn dit! De clipsluiting rondom maakt het gebruik nog eenvoudiger. De inhoud is geschikt voor 4 sneetjes brood. De bakjes zijn eenvoudig te reinigen en kunnen zelfs in de vaatwasser. En omdat het duurzaam geproduceerd is, draag je hiermee ook een steentje bij aan het milieu! Ik ben zeer positief over deze bakjes.

Pluspunten

• Mooie kleur
  • Stevig

Snoopy00 10-02-2023

Duurzaam en praktisch!

Duurzaamheid… alle beetjes helpen! Toen deze 3 leuke doosjes toekwamen waren ook mijn kids enthousiast over het groene duurzame design! Ze zijn net groot genoeg voor een kleine lunch en ze lekken niet waardoor er meer fruit / groenten mee kan! Ik gebruik ze ook voor restjes: koelkast-diepvries-microgolfoven! En daarenboven mogen ze mee in de vaatwasser!

Pluspunten

• Duurzaam
  • Goede afmetingen
  • Mooi design en kleur
  • Waterdicht
  • Vaatwasserbestendig